Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü

A Neutrogena ® története

A Neutrogena ® története

A Neutrogena ® a Johnson & Johnson Family of Consumer Companies márkája. Az első számú bőrgyógyászok által javasolt bőrápoló márka. A Neutrogena ® a világ egyik legkedveltebb szépség- és bőrápolási termékskáláját kínálja és több mint 70 országban gyárt és forgalmaz termékeket

A Neutrogena ® 1930-ban kezdte meg sikertörténetét, amikor Emanuel Stolaroff alapítója egy kis, a Natone nevű kozmetikai céget indított. A korai években Natone a filmipar glamourjaihoz kapcsolódó szépségszalonok beszállítója volt. Az 1940-es évekre Natone kezdte el kozmetikumok gyártását és forgalmazását a kiskereskedelmi piac számára.

1954-ben egy üzleti útra Európába,

Stolaroff hallott egy szokatlan szappanról, amelyet Dr. Edmond Fromont, egy belga kozmetikai kémikus fejlesztett ki. Az Fromont szabadalmaztatott összetétele enyhe, tiszta szappant eredményezett, amely gyorsan és könnyen öblítette a bőrt, és lényegében nem hagyott szappanmaradványokat. Az egyedülálló szappannal való mosakodás után, csupán tizenegy perccel a bőr normál pH-jára állt vissza – a tizenkettedik percben a bőr pH értéke olyan lett, mintha csak sima vízzel mostunk volna kezet!

Stolaroff úgy vélte, hogy létezik olyan minőségi vásárlóréteg, akik igénylik az ilyen magas színvonalú termékeket. Elintézte, hogy importálhassa és terjessze a Neutrogena ® terméket az Egyesült Államokban. A jövőbeni növekedés érdekét előtérbe helyezve, hangsúlyozta a szappan minőségét és az egészségre kedvező hatását, hogy ezzel egyértelműen mutassa különbséget a hagyományos termékekkel szemben. Emellett az értékesítést új forgalmazási csatornákra - áruházakra és minőségi drogériákra - irányította.

 

 

1962-re a Neutrogena ® szappan annyira szinonimájává vált a vállalatnak, hogy a cég hivatalos neve Neutrogena ® -ra változott .

Lloyd Cotsen 1967-ben lett a cég elnöke, és újabb kulcsfontosságú döntést hozott, amely mélyen befolyásolta a vállalat jövőjét: Neutrogena ® szappan előnyeinek bemutatása az orvosi szakma számára. A Neutrogena ® Corporation és a bőrgyógyászok közötti erős kapcsolat rendkívüli versenyelőnyt biztosított a vállalat számára.

Mivel a Neutrogena ® márkanév különleges elfogadást nyert az orvosi körökben, új hangsúlyt kapott a marketing és a kutatási erőfeszítés, amelyek egy biztonságos, prémium minőségű bőrápoló termék létrehozására irányultak. 1973-ban a vállalat nyilvánossá vált a tőzsdén, és 1980-ra a Neutrogena ® belépett a hajápoló piacra is.

A tisztelet és a hitelesség, amit a Neutrogena ® Corporation szerzett, vezetett el a Johnson & Johnson akvizíciójához 1994-ben. A Johnson & Johnson Family of Consumer tagjaként a Neutrogena ® alapítóinak lehetősége biztosítottak arra, hogy megőrizzék a „Neutrogena utat”, ugyanakkor támaszkodhatnak a Johnson & Johnson Family of Consumer Companies erőforrásainak szélességére.

Most, jobban, mint valaha, a fogyasztók az egészséget a szépséghez hasonlítják. A Neutrogena ® természetesen felkészült a hatalmas jövőbeli növekedésre és az egyre növekvő számú elégedett vásárlóra.

(forrás: https://www.neutrogena.com/the-bar/why-neutrogena.html)

 

Tudtad ?

A Neutrogena nem végez kozmetikai termékein állatkísérleteket sehol a világon, kivéve azt a ritka helyzetet, amikor a kormányok vagy törvények ezt megkövetelik. A Neutrogena-nál soha nem kötnek kompromisszumot termékeik minőségével vagy biztonságával kapcsolatban és nem keresnek alternatívákat az állatkísérletekre.

 

(forrás: https://www.neutrogena.com/producttesting.html )

Keresés